Tektekçi Beach Party!

“Fenomenlerle çok acayip 3 gün!”

Neslin hız kesmedi ve sosyal medya aracılığıyla yine bir şeyler kazandı :) Dinleyelim…

Son yıllarda uğrak mekanımız olan Tektekçi’yi sosyal medyada da 4 koldan takip ediyorum. Geçtiğimiz günlerde  Tektekçi resmi Twitter hesabından 30 Ağustosta Çeşme’de düzenleyecekleri Tektekçi Beach Party ile ilgili bir fotoğraf yarışması başlattı. Ben de boş durmadım, daha ilk gün Tektekçi’de çektiğim bir çok fotoğrafla yarışmaya dahil oldum. Amaç Instagram’da 10 gün boyunca  #tektekcibenibeachpartyyegotur hashtagiyle koyduğunuz fotoğrafın en çok like almasını sağlamaktı. Kazanan ise bir arkadaşıyla beraber Tektekçi’nin misafiri olarak Beach Party’e katılacaktı.01

10 gün boyunca fotoğraf koymakla kalmayıp, çalıştım didindim ve tüm arkadaşlarıma da haber verdim ve sonunda en çok beğeniyi alıp kazanan fotoğraf benim fotoğrafım oldu :)  Bundan sonra da keyifli bir bekleyiş başladı. Aslında yarışma sonucunda ödül olarak bildiğimiz tek şey ben ve bir arkadaşımın Beach Party’ye davetli olacağıydı. Süprizi çok kısa bir süre sonra öğrendim. Ben ve seçtiğim birisi cuma günü sabahından pazar akşamına kadar uçak,otel, transferler ve bir çok aktivite de dahil olmak üzere Tektekçi’nin misafiri olacaktık. Hemen telefona sarılıp Çağatay’a müjdeyi verdim; “Bavulunu hazırla. Cuma sabahı Çeşme’ye gidiyoruz!”

30 Ağustos Cuma günü sabahı Atatürk Havalimanı’nda Tektekçi ekibiyle buluştuğumuz an unutulmaz ve çok eğlenceli bir haftasonu geçireceğimizi anlamıştık. Ekip gerçekten çok iyiydi. Ekipte Twitter ve Vine fenomenleri, bloggerlar, bir kaç basın mensubu ve yarışmanın kazananı olan iki sade vatandaş olarak biz vardık. Başta bizimle sürekli iletişim halinde olan ve herşeyimizi ayarlayan Ufuk olmak üzere hepsi çok sıcak kanlı, yerinde duramayan ve güzel insanlar olduğu için çok çabuk kaynaştık.03

Kısa bir uçak yolculuğu sonrasında İzmir’e, oradan da 1 saatlik yolculuk sonrasında Alaçatı’ya vardık. Daha meydana adım atar atmaz her bir köşede Beach Party afişlerini görmeye başladık :) Bizi Alaçatı meydanda güler yüzüyle Tektekçi’nin İletişim Direktörü Damla karşıladı ve aç olduğumuzu gözlerimizden anlayıp bütün grubu ilk iş olarak Maria’nın Bahçesi’ne kahvaltıya götürdü. Güzel kahvaltı sonrasında tüm ekip otellerine doğru yol aldı.02

Bizim için ayırtılan odamızın bulunduğu otele vardığımızda ise gerçekten büyülendik. Aladam Guest House sonrasında tanışma fırsatı bulduğumuz sahibi Serhan Bey’in en ince ayrıntısına kadar kendi tasarladığı, ahşap detaylar ve muhteşem antikalarla döşenmiş, özel yapım seramiklerle bezenmiş banyosuyla, Alaçatı manzaralı keyifli bir terasa sahip, eski bir rum evi. Tek kelimeyle muhteşem bir stüdyo daireye dönüştürülmüş bu eski ev Alaçatı Hacımemiş Mahallesi’nin sakin bir köşesinde yer alıyor.04

Eşyalarımızı otele yerleştirdikten sonra ekiple buluşup akşam Beach Party’nin düzenleneceği Ramo Beach’e doğru güneş ve deniz keyfini yaşamak için yola çıktık.05

Ramo Beach 30 Ağustos tatili sebebiyle normalden biraz daha kalabalıktı ama sağ olsun Tektekçi ekibi bizim grup için plajın en güzel yerinden şezlonglarımızı ayarlamıştı. Burası Çeşme’nin en güzel kum ve denizine sahip. Biz de kendimizi çok kısa bir süre sonra Çeşme’nin buz gibi sularında bulduk.Gezmeden        Gelme.com

Biz deniz ve kumsalda keyif yaparken Tektekçi ekibi de sıcak altında hummalı bir çalışma gerçekleştiriyordu. Akşamki parti için denizin içine hamaklar, salıncaklar, kumsalda hatta denizin içinde Hawai plajlarından buralara kadar gelmiş gibi duran barlar ve büyük bir sahne hazırlanıyordu. Belli ki parti çok güzel olacaktı.07 06

Akşam tekrar otellerimize dağıldık ve yemek için Alaçatı Dutlu Kahve’de keyifli bir akşam yemeği için buluştuk. Yemek sırasında fenomenlerimiz de boş durmadı, vine çektiler, biz de kendi çapımızda çekimlere katıldık :) Güzel yemeğin ardından vakit kaybetmeden Tektekçi Beach Party’e doğru yola koyulduk. Vardığımızda herşey hazır ve harika görünüyordu. Kapıda misafirleri karşılayan, ufak hediyeler veren ve barda birbirinden güzel shotları hazırlayan güler yüzlü Tektekçi ekibi de herkesin eğlenmesini sağlamayı gerçekten çok iyi biliyordu. Bu ekibi kuran, Tektekçi’ye gelen herkesin keyif alıp, eğlenmesi için bu kadar özverili çalışan genç Tektekçi ekibinin yaratıcısı Berti’ye de bu kadar güzel hazırlanmış bir parti organizasyonunu görünce bir kez daha şapka çıkartıyoruz.

Gece Tektekçi’nin DJleri Güven Orman ve Mürsel Arslan ile başladı ve Tektekçi Percussion Quartet gece boyunca bize hünerlerini gösterdi. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise Erdem Yener DJ kabininde yerini aldı ve farklı tarzıyla süper vakit geçirmemizi sağladı. Ünlü fotoğrafçı Mehmet Turgut, Redd Grubu’nun solisti Doğan Duru ve Nadir Duman’ın oluşturduğu süper DJ Set ile bütün gece bazen kumsalda bazen de denizde dans ettik ve gerçekten çok eğlendik. Bu arada Mehmet Turgut ile de tanışma fırsatı bulduk  :)11

Belirtmeden geçemeyeceğiz gece boyunca bütün ekip olarak yüzlerce shot içtik. Masamıza sürekli gelen Tektekçi’nin birbirinden güzel shotları daha bitmeden yenileri geldi. Partideki bir çok kişi gibi biz de gecenin bir kısmını hatırlayamadığımız için ancak bu kadar detay verebiliyoruz. Geceden akılda kalanlar ise muhteşem shotlar ve Pink Freud, Hakan Hepcan, Ufuk, Zuhal ve Oğuz’un çılgın dansları oldu :)10

Cumartesi günü tam anlamıyla akşamdan kalma bir ekip olarak herkes kendini dinlenmeye ayırdı. Biz de biraz geç de olsa kendimizi en yakın plaja attık ve bütün gün deniz, güneş ve kumun tadını çıkarttık. Akşamki Tektekçi ziyaretimiz öncesi tekrar enerjimizi topladık. Tektekçi’ye gitmeden önce Ufuk hepimize sürpriz yaparak bizi Şifne’deki Fethi’nin Yeri’ne götürdü. Burası uzun bir plajın üzerinde denize sıfır salaş ama bir o kadar da güzel bir Balık Restoranı. Dalgaların yanı başında güzel bir akşam yemeğinden sonra soluğu Alaçatı Tektekçi’de aldık. Tektekçi her zaman olduğu gibi oldukça kalabalıktı ve eğlence doruklardaydı. Yine bize ayırdıkları güzel bir masada shotların esiri olduk. 13Cuma gecesinden farksız, bu gece de bir hayli renkli ve bol shotlı geçti. Gecenin ilerleyen saatlerinde Tektekçi’ye sessizlik hakim oldu! “Silent Disco” zamanı gelmişti! Müziğin sesi kısıldı ve içerideki herkes kulaklıklarını taktı. Silent Disco deneyimini bir kez de burada yaşadık. Eğlence dur durak bilmeden gece boyunca devam etti.  Dışarıdan kendi kendimize dans eden deliler gibi görünsek de Silent Disco çok acayip :)12

2 gündür partilemekten yorgun düşmüş ayaklarımızı umursamadan İstanbul’a dönmeden önce tüm pazar gününü ise Alaçatı sokaklarında gezerek geçirdik.14

Bir dakikası bile kahkahasız geçmeyen, her anında dur durak bilmeden eğlenmemizi sağlayan sevgili Tektekçi ailesine, hep bizimle olan, her sorumuza bıkmadan cevap veren Ufuk’a , güzel dostlukları için Pelin, Oğuz, Elif, Zuhal, Hakan ve Nazlı’ya, sempatikliğiyle ve bir ton işinin içinde her an bizimle ilgilenerek gönlümüzü fetheden Damla’ya ve bu organizasyonun gerçekleşmesini sağlayan, bize muhteşem bir misafirperverlik gösteren Berti’ye gönülden teşekkür ederiz. Artık biz de kendimizi Tektekçi ailesinin bir parçası gibi hissediyoruz.

Uzun yıllar boyunca unutamayacağımız bir eğlence yaşadık, ve çok güzel dostlar edindik. Gerçekten bir tatilden İstanbul’a dönmek hiç bu kadar zor olmamıştı.

Sizi çok seviyoruz :)

Neslin&Çağatay

Maceramızın diğer ayrıntılarına Tektekçi‘nin tumblr hesabında bulunan bu linkten ulaşabilirsiniz.

Tüm bu tavsiyelerimizi bulabileceğiniz Foursquare listemiz için bu linke bakın, nereye gideceğinize hemen karar verin, yol tarifi aramaktan kurtulun!

www.gezmedengelme.com

Profiterol tadında gezi rehberi :)